Party Rmx Forum
Listopad 21, 2018, 09:29:17 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Party Rmx Server
IP: s1.partyrmx.pl:1313 (91.121.29.207:1313)


Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zapobiec niechcianej ciazy czyli antykoncepcja  (Przeczytany 1094 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Aguska
By?a Miss Party Rmx
Pogromca
*****

Respect: +30/-3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1267



« : Lipiec 13, 2008, 02:00:16 »

NA tym forum s? do?? m?ode osoby którym mo?e sie to jeszcze nie przyda teraz ale w przysz?o?ci na pewno . Warto wiedzie? o tym co robi? by nie zaj?? w niechciana ci??e . lepsze pigu?ki , prezerwatywy a moze inne ?rodki ? . piszcie tutaj o tym jak wy sie zabezpieczacie lub jak powinno sie zabezpiecza? wed?ug was 
Zapisane

Je?eli kogo? kochasz,szanujesz i jest Ci z nim dobrze powiedz mu to dzisiaj  bo jutro mo?e by? za pó?no
Szczyl
Mini pisarz
***

Respect: +59/-3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 465



« Odpowiedz #1 : Lipiec 13, 2008, 09:48:03 »

Proponuje bra? pigu?ki.. Dlaczego? Poniewa? wiem co? o tym i prezerwatywy nie zawodz? w 50%, a pigu?ki w 95% czyli proponuje zasysa? tabletki
Zapisane
[Rmx]Adziunia_
Miss PL Party Rmx Server 2008
Admins from Rmx
Pogromca
***

Respect: +97/-6
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 2492
Nick w grze: [Rmx]Adziunia_


a.k.a. KochankaMa?ka :D ;*


« Odpowiedz #2 : Lipiec 13, 2008, 11:30:34 »

Tak, ale pigu?ki nie chroni? przed chorobami wenerycznymi.
Inne sposoby:
1. Kalendarzyk
2. Stosunek przerywany
3. Tabletki antykoncepcyjne
4. Globulki dopochwowe
5. Kremy plemnikobójcze
6. Spirala

Czy ??czenie kilku z wy?ej wymienionych nie by?oby najlepszym rozwi?zaniem?
Zapisane

SPN
Admins from Rmx
Sta?y user
***

Respect: +111/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 810
Nick w grze: [Rmx]SpN


^ Outlawz ^


« Odpowiedz #3 : Lipiec 13, 2008, 12:28:20 »

1. Kalendarzyk
 - zawodzi.

2. Stosunek przerywany
 - zawodzi, poniewa? plemniki s? tak?e w ?luzie wytwarzanym przed wytryskiem. Coprawda jest ich niewiele,   ale mo?e doj?? do zap?odnienia.
 
3. Tabletki antykoncepcyjne
 - moim zdaniem najlepszy ?rodek antykoncepcyjny.

4. Globulki dopochwowe
 - pieni? sie i s? nieprzyjemne dla obojga partnerów.

5. Kremy plemnikobójcze
 - daj? ok. 60% zabezpieczenia.

6. Spirala
 - mo?e i dobra, ale po ?ci?gni?ciu jej kobieta mo?e mie? problem z zaj?ciem w ci??e (gdy ju? tego b?dzie chcia?a).

To s? moje 'pogl?dy' na te ró?ne ?rodki antykoncepcyjne ;p
Najlepszym ?rodkiem moim zdaniem s? pigu?ki tak jak to te? Szczyl napisa?.
A co do chorób wenerycznych Adziu to jak wybierzesz sta?ego partnera to przecie? nie ma problemu (sta?y partner czyt. Twój ch?opak )
Chyba, ?e tu co? na imprezie, tu cos na dyskotece, tu u kolegi .. to do tego najlepiej jeszcze u?y? prezerwatywy
Zapisane

G?ówna zasada Outlawz...
Brat za Brata...

Aguska
By?a Miss Party Rmx
Pogromca
*****

Respect: +30/-3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1267



« Odpowiedz #4 : Lipiec 13, 2008, 13:48:58 »

je?li chodzi o pigu?ki to nie s? wcale takie dobre bo wywo?uj? wiele skutków ubocznych dla kobiety takich jak np.zwi?kszenie ryzyka zachorowalno?ci na raka piersi .Pod spodem wypisa?am znalezione w internecie wady i zalety tabletek antykoncepcyjnych .
 
Zalety pigu?ki:                                                                                                                               
*najwy?sza skuteczno?? antykoncepcyjna
*obni?anie cz?sto?ci zachorowa? na raka jajnika i trzonu macicy
*obni?anie cz?sto?ci wyst?powania ci?? pozamacicznych
*korzystny wp?yw na skór? i w?osy
*leczenie niektórych zaburze? cyklu miesi?czkowego (regulacja)
*przeciwdzia?anie anemmi b?d?cej wynikiem ubytku ?elaza podczas obfitych miesi?czek
*obni?anie dolegliwo?ci zespo?u napi?cia przedmiesi?czkowego

 Wady pigu?ki
*trzeba pami?ta? o regularnym jej za?ywaniu, bo od tego zale?y skuteczno?? tej metody antykoncepcji
*jej stosowanie sprzyja infekcjom grzybiczym
*zmniejszenie libdo
*Zwi?kszaj? o 50% ryzyko nieinwazyjnego raka sutka oraz raka szyjki macicy
*roznego rodzaju bole np.glowy
Zapisane

Je?eli kogo? kochasz,szanujesz i jest Ci z nim dobrze powiedz mu to dzisiaj  bo jutro mo?e by? za pó?no
SPN
Admins from Rmx
Sta?y user
***

Respect: +111/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 810
Nick w grze: [Rmx]SpN


^ Outlawz ^


« Odpowiedz #5 : Lipiec 13, 2008, 14:23:01 »

Jakby nie by?y takie dobre, to by ich wogole ludzie nie kupowali. Najwi?cej kobiet bierze tabletki. Wszystko ma swoje plusy i minusy
Zapisane

G?ówna zasada Outlawz...
Brat za Brata...

Aguska
By?a Miss Party Rmx
Pogromca
*****

Respect: +30/-3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1267



« Odpowiedz #6 : Lipiec 13, 2008, 14:43:47 »

no zgadzam sie z Toba:) . lecz ja np raczej nigdy nie b?d? bra? tabletek bo znaj?c moja skleroz? to by nic z tego dobrego nie wysz?o . Tak?e jak dla mnie najlepszy sposób to prezerwatywy,kalendarzyk i stosunek przerywany albo tylko 2 z tych rzeczy:)
Zapisane

Je?eli kogo? kochasz,szanujesz i jest Ci z nim dobrze powiedz mu to dzisiaj  bo jutro mo?e by? za pó?no
kojak
Admins from Rmx
Pisarz
***

Respect: +32/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 558
Nick w grze: [Rmx]kojak



« Odpowiedz #7 : Lipiec 13, 2008, 15:11:03 »

Tabletki:
Polecam, ale:
Wszystko zale?y od organizmu i nie ka?dy organizm dobrze znosi tabletki,
ale z drugiej strony po z?ych do?wiadczeniach z jakimi? tabletkami nie powinno si? rezygnowa? z tej metody
bo jest baaaardazo wiele rodzajów tabletek a metoda skuteczna (jeszcze tatusiem nie jestem )

Kalendarzyk (fachowo - naturalne metody planowania rodziny)
Skuteczny ale trzeba bardzo solidnie go przestrzega? (obserwacje temperatury, ?luzu).
Pr?dzej czy pó?niej ka?dy pozna t? metod? bo ucz? jej na naukach przedma??e?skich, które s? obowi?zkowe je?li kto? bierze ?lub (przechodzi?em przez to w maju).

Stosunek przerywany
BRO? BO?E bez ?adnej metody dodatkowej. Najlepiej ??czy? t? metod? z tabletkami

Prezerwatywy
Wbrew pozorom bardzo skuteczne nie s? i nie ka?dy facet je lubi (np, ja ). Przydaj? si? je?li facet chce sko?czy? w "?rodku" ale wtedy najlepiej je?li kobieta jest na tabletkach.

Co do pozosta?ych metod si? nie wypowiadam bo nie mam z nimi do?wiadzenia
Zapisane



[Rmx]Lovkaa
Admins from Rmx
Pisarz
***

Respect: +74/-17
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 742
Nick w grze: [Rmx]Lovkaa





« Odpowiedz #8 : Lipiec 13, 2008, 17:18:20 »

dobryy temat.
Lovkaa bedzie lepiej douczona.;P


ale i tak wychodz? z zalozenia, ze w kazdym przypadku moga byc wpadki.;x
te slynne tabletki i pigulki. jak sie zapomnie, tak jak Agusia mowila ;d ?
to: 'hej. jestem juz mam?" ;d
taki final.;d

a prezerwatywy?
moga by? dziurawe.;d

PS. na wesolo.
albo z Biedronki. czemu tak?
widzialam kiedys w necie obrazek gdzies.
nie pamietam gdzie.
byl na nim koles z dzieckiem w wozku.
i podpis. : mialem gumki - z biedronki.xD
Zapisane

Dziewczyna z Outlawz


idealnie nieidealnie.

Sebos
Wódz t?ga pa?a
Administrator
Pogromca
*****

Respect: +68/-7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4011
Nick w grze: Sebos


Avatar by Adzia


WWW
« Odpowiedz #9 : Lipiec 13, 2008, 18:23:12 »

Witam,
tutaj sie wypowiem, ?e moim zdaniem bezoieczniej dla zdrowia, moze mniej bezpiecznie przed potomstwem lecz jestem tego typu facetem, który bardziej dba o zdrowie swojej kobiety i nie pozwoli? bym aby kiedykolwiek po?kne?a tabletki antykoncepcyjne...to co Wy tutaj wymienili?cie to jest tylko 0,1% jaka szkodzi po nich. Jest jeszccze 99,9% ktore szkodz? w du?o wy?szym stopniu ni? wymienione wy?ej. Moja metoda? Dobry trening partnera, mam nadzieje, ze wiekszosc wie o co chodzi no i oczywi?cie do tego prezerwatywa. Facet tak?e musi przy tym zna? doskonale swoje cia?o ale to ju? zale?y od blisko?ci z kobiet? i to jak beda siebie nawzajem poznawac po kolei. Nie powiem bo znam juz do?c dobrze moj? partn?rk? jak i swoje cia?o no i mysle, i? ona zna moje cia?o w po??czeniu z prezerwatywami z PEWNEGO ?ród?a daje to do?? solidne zabezpieczenie. Oczywiscie zadne zabezpieczenie nie jest w 100% skuteczne.
Pozdrawiam
Zapisane






Chcesz pomocy? PISZ: 8068 aktualny status:

Czym jest szczęście? To jedna z tych chwil gdy ktoś patrzy Ci w oczy i mówi 'Kocham Cie'...


Predkosc zabija dlatego użyszkodnicy łindołs będą żyć wiecznie.
7Lisek7
V.I.P.
Mini pisarz
****

Respect: +16/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 299
Nick w grze: [Rmx]7Lisek7[PL]


SPR Pabiks Pabianice <33. JCH na 100%!


WWW
« Odpowiedz #10 : Lipiec 14, 2008, 21:37:19 »

Tabletki? Po nich mog? by? problemy w przysz?o?ci kiedy kobieta b?dzie chcia?a juz miec normalnie dziecko .
Zapisane



By Maniu? .
kojak
Admins from Rmx
Pisarz
***

Respect: +32/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 558
Nick w grze: [Rmx]kojak



« Odpowiedz #11 : Lipiec 15, 2008, 16:55:19 »

Mog? by? problemy ale nie musz?. Wszystko zale?y od tego kiedy kobieta zacznie bra? i jak d?ugo bierze. Wa?ne ?eby nie zacz?? bra? za wcze?nie zanim organizm si?, ?e tak powiem uformuje () i nie mo?na bra? ich zbyt d?ugo. Nie uwa?am, ?e tabletki s? zdrowe ale za to s? wygodne

Podobnie jest z papierosami, jedni umieraj? na raka w m?odym wieku mimo, ?e bardzo ma?o palili albo wcale (bierni palacze), a drudzy do?ywaj? 90 i wi?cej lat i nadal pal?.
Zapisane



Aguska
By?a Miss Party Rmx
Pogromca
*****

Respect: +30/-3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1267



« Odpowiedz #12 : Lipiec 15, 2008, 17:17:00 »

No dla Ciebie s? wygodne bo to nie Ty je bierzesz tabletki tylko kobieta i to nie Ty musisz o nich pami?ta? tylko kobieta i to ona w razie czego b?dzie mie? konsekwencje . kobieta tabletki bierze codziennie a Ty gumk? by? musia? za?o?y? tylko raz na ile wiec faceci maja lepiej:P
Zapisane

Je?eli kogo? kochasz,szanujesz i jest Ci z nim dobrze powiedz mu to dzisiaj  bo jutro mo?e by? za pó?no
kojak
Admins from Rmx
Pisarz
***

Respect: +32/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 558
Nick w grze: [Rmx]kojak



« Odpowiedz #13 : Lipiec 15, 2008, 18:03:10 »

Ale ja za gumkami nie przepadam bo zmniejszaj? moje doznania i czuj? si? w niej jak wi?zie? za kratami , a poza tym zdarza si?, ?e gumka si? zsunie albo p?knie i wtedy jest problem i trzeba na to zwraca? uwag? w trakcie, co skutecznie potrafi zepsu? ca?y nastrój.
A zalet? tabletek jest to, ?e dok?adnie wiesz w jaki dzie? i o jakiej porze dnia dostaniesz okres.
Co do pami?tania o tym ?eby za?y?, to idzie si? przyzwyczai? i z czasem kobieta ma to we krwi, a jak zapomni to facet jej przypomni (przynajmniej my tak mamy).
Co nie zmienia faktu, ?e nadal nie uwa?am, ?e tabletki s? zdrowe
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2008, 18:51:53 wysłane przez kojak » Zapisane



Aguska
By?a Miss Party Rmx
Pogromca
*****

Respect: +30/-3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1267



« Odpowiedz #14 : Lipiec 15, 2008, 18:50:42 »

No tak zgadzam sie ze to nie wygodne dla faceta  i trzeba ci?gle o tym my?le? no ale w sumie mo?na  jeszcze oprucz prezerwatywy stosowa?  np kalendarzyka albo stosunek przerywany:) i wtedy b?dzie ok . No ale w sumie skoro wam odpowiadaj? tabletki to sie nie wtr?cam
Zapisane

Je?eli kogo? kochasz,szanujesz i jest Ci z nim dobrze powiedz mu to dzisiaj  bo jutro mo?e by? za pó?no
7Lisek7
V.I.P.
Mini pisarz
****

Respect: +16/-0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 299
Nick w grze: [Rmx]7Lisek7[PL]


SPR Pabiks Pabianice <33. JCH na 100%!


WWW
« Odpowiedz #15 : Lipiec 15, 2008, 21:50:21 »

S?dze ?e wystarczy prezerwatywa oraz kalendarzyk, bo przez stosunek przerwany jest mniej przyjemno?ci ;P. A chyba o to wszystkim chodzi zabezpieczaj?c sie.
Zapisane



By Maniu? .
Merlin
Mini pisarz
***

Respect: +46/-4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 285
Nick w grze: ...::::PREZES HITMAN AGENCY::::... Merlin, [REB]Inmortal[x], Immortal, Paulo_Vendetta


Capo di Tutti Capi - Szef wszystkich szefów...


WWW
« Odpowiedz #16 : Wrzesień 21, 2008, 10:45:16 »

globulki, prezerwatywy, kremy dopochwowe, kremy antyplemnikowe, ?ele wszelkiej ma?ci, a przede wszystkim: UWA?NO?? FACETA

pozdro
Zapisane

Nie w?tpi?, to nie wierzy?, bo w co w?tpisz, gdy w nic nie wierzysz?

Prawie jak admin
Je?li uwa?asz, ?e zas?ugujesz na cz?onkostwo w Hitman Agency(jedynie dla elity) to mo?esz napisa? w tym: TEMACIE
Polecane:
Support-RP
NoFwarez

Pochyl si? trzcino, a? przejdzie fala.

Pomog?em? Zaimponowa?em ci? Zrobi?em ci dobrze? Lubisz mnie? Mo?e mnie kochasz? Masz okazj? si? wykaza?! Wstaw +RESPEKT! Pozdro!
Kruski
Mini pisarz
***

Respect: +50/-4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 280
Nick w grze: [KZK]Kruski[MK]


Madunia <3


WWW
« Odpowiedz #17 : Wrzesień 21, 2008, 10:58:52 »

Albo lodzik z polykiem.
Zapisane

.+*'*+.,.+*'*+. Madunia <33 .+*'*+.,.+*'*+.

jestem Kruski nie rzaden tam Pan Mikulski, lubie jarac blanty i grac w karty i miec klimat fajny i sie naj*c na calego i odsypiac do dnia koncowego.
Jezeli jaracie sie moim rymem zwartym a nie bitem rodem z techno party to dajcie mi plusa bekarty ELO ELO im the hood niczym od patelni sput to jebn*jta mi tu plus i zeby moj regard wzrosl do poziomu wielkiego Krula Prus
PIONA a.k.a. zupa szczawiowa V V
Sebos
Wódz t?ga pa?a
Administrator
Pogromca
*****

Respect: +68/-7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4011
Nick w grze: Sebos


Avatar by Adzia


WWW
« Odpowiedz #18 : Wrzesień 21, 2008, 20:09:17 »

To mo?e jak jeste?my w temacie to opowiem spro?ny ?arcik?

Leci plemnik z plemnikiem i jeden pyta drugiego:
- daleko jeszcze do tego jajeczka?
= stary wuluzuj dopiero przy migda?kach jestesmy
Zapisane






Chcesz pomocy? PISZ: 8068 aktualny status:

Czym jest szczęście? To jedna z tych chwil gdy ktoś patrzy Ci w oczy i mówi 'Kocham Cie'...


Predkosc zabija dlatego użyszkodnicy łindołs będą żyć wiecznie.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc