Party Rmx Forum
Listopad 21, 2018, 09:51:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Party Rmx Server
IP: s1.partyrmx.pl:1313 (91.121.29.207:1313)


Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: O czym my?l? Faceci???  (Przeczytany 2289 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sebos
Wódz t?ga pa?a
Administrator
Pogromca
*****

Respect: +68/-7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4011
Nick w grze: Sebos


Avatar by Adzia


WWW
« Odpowiedz #100 : Sierpień 03, 2008, 18:38:52 »

Mo?e nie jest prostolinijny w ka?dym calu <lol2> (zarcik oczywi?cie)
Zapisane






Chcesz pomocy? PISZ: 8068 aktualny status:

Czym jest szczęście? To jedna z tych chwil gdy ktoś patrzy Ci w oczy i mówi 'Kocham Cie'...


Predkosc zabija dlatego użyszkodnicy łindołs będą żyć wiecznie.
Rudek
Bugi Man
Sta?y user
*****

Respect: +56/-17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 799
Nick w grze: Rudek


"...traci? z siebie nasienie na ziemie..."


WWW
« Odpowiedz #101 : Sierpień 03, 2008, 19:01:47 »

Mo?e nie jest prostolinijny w ka?dym calu <lol2> (zarcik oczywi?cie)
przykald typowego myslenia faceta tylko mu ku..poty w glowie
Zapisane

Userbars.pl Userbars.pl Userbars.pl Userbars.pl
maciej1989
?wie?y user
**

Respect: +32/-5
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 218
Nick w grze: nie wiem


lol


« Odpowiedz #102 : Sierpień 03, 2008, 19:27:45 »

tee, panie powyzej, wydajesz sie byc facetem idealnym, prostolinijny, nieskomplikowany, mozg czysty, mysla nieskazony
ach ta musztarda <sex> xD

To ?e mam s?abo?? do musztardy nie oznacza, ?e "mój mózg jest my?l? nieska?ony"
A czysty i owszem bo nie my?l? tylko o tym...ten...tego... <sex>

XDD
Zapisane

"Widzia?em ?limaka... pe?zn?cego po kraw?dzi brzytwy. To mój sen... mój koszmar. Brnie, pe??nie... po kraw?dzi... piekielnie ostrej brzytwy... I nie ginie..."

"Uczymy m?odych pali? ludzi ?ywcem, a nie pozwalamy... napisa? s?owa "pierdoli?" na
samolotach... bo to nieprzyzwoite"

Walter E. Kurtz "Czas Apokalipsy: Powrót"
Madu
Usunięty
« Odpowiedz #103 : Sierpień 03, 2008, 21:19:52 »

ale ja Ci komplement pirdolnela zem ;P

facet niemyslacy = facet idelany, bo baba nie musi sie zastanawiac: o czym on teraz mysli xD

a tu mamy pewnosc ze myslisz o musztardzie
Zapisane
maciej1989
?wie?y user
**

Respect: +32/-5
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 218
Nick w grze: nie wiem


lol


« Odpowiedz #104 : Sierpień 03, 2008, 22:50:08 »

ale ja Ci komplement pirdolnela zem ;P

facet niemyslacy = facet idelany, bo baba nie musi sie zastanawiac: o czym on teraz mysli xD

a tu mamy pewnosc ze myslisz o musztardzie

AAAA, nie zrozumia?em Twych intencji xD
Zapisane

"Widzia?em ?limaka... pe?zn?cego po kraw?dzi brzytwy. To mój sen... mój koszmar. Brnie, pe??nie... po kraw?dzi... piekielnie ostrej brzytwy... I nie ginie..."

"Uczymy m?odych pali? ludzi ?ywcem, a nie pozwalamy... napisa? s?owa "pierdoli?" na
samolotach... bo to nieprzyzwoite"

Walter E. Kurtz "Czas Apokalipsy: Powrót"
Domyy
Mini pisarz
***

Respect: +207/-18
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 293



« Odpowiedz #105 : Sierpień 06, 2008, 00:15:34 »

My?l? nad tym ?e codziennie musz? chodzi? do pracy ?eby zarobi? kaske na duperele -kobiety? oczywi?cie ?e si? ogl?dn? jak zobacz? jak?? fajn? dziewczyn?... ale nad d?u?sz? met? nie my?l? w tej chwili bo nie mam czasu na 'podrywy' ;p .
Zapisane

This Is Why Im Hotttt..
_NHH_MaThi
Newbie


Respect: +5/-0
Offline Offline

Wiadomości: 24
Nick w grze: MaThi



« Odpowiedz #106 : Sierpień 14, 2008, 09:47:00 »

O czym my?li facet to te? zale?y od jego osobowo?ci, charakteru. Nie ka?dy facet wyrywa dziewczyny/kobiety w "5 minut" bo czuje, ?e mu si? uda.
My?li faceta zale?ne od psychiki i wielu aspektów.
Bo po co ?eby facet my?la? o sexie jak on nie ma z kim tego uprawia?. O czym my?li facet jest bardzo zale?ne od "drugiej po?ówki"
(niektóre my?li, hobby tu pomijam).
Zapisane

Prawie robi .......


                       ... zajebi?cie loda xD
Strony: 1 ... 4 5 [6]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

TinyPortal v1.0.5 beta 1© Bloc